neděle 24. září 2017

Podzimní radosti a #HubnemeNaZimu ?

Krásné upršené nedělní dopoledne vám přeji. Právě ležím v posteli, poslouchám déšť, popíjím čaj a přemýšlím nad tím, kdy to zase všechno stihlo uběhnout, zase tady máme podzim, a to už i kalendářně. Vždyť před pár dny jsem ještě nadávala, jak se mi potí každá část těla a denně pila ledové kafe, v těch lepších situacích dokonce i pravé frappe. 
Upřímně řečeno, tak moc jsem si na něj navykla a tak moc mi zachutnalo, že ho piju pořád. Ikdyž je venku 10 stupňů a já přitom musím být zachumlaná v dece. Logika.

středa 20. září 2017

Jak se (ne)zabít na karate a závislost na kávě

Ano, jsem si vědoma toho, že jsem v minulém příspěvku psala, jak vám sdělím mé pocity třeba v lednu. Až budu mít co srovnávat...ale já se s vámi prostě musím podělit o dosavadní zážitky.
Opravdová škola mi ještě nezačala, naše fakulta oficiálně startuje až od příštího týdne, ale do Brna jsem zavítala již toto pondělí, abych se zúčastnila imatrikulace.
Abych byla konkrétní, tak abych si odseděla nějakých 20 minutek, vyslechla pár obecných ne tak důležitých slov, párkrát zatleskala a šla domů. Každopádně alespoň už vím, co to vlastně je a jak ta imatrikulace vypadá :D.


neděle 17. září 2017

Vysokoškolský život ? Pohádka ..

Určitě si i vy často vyzualizujete, jak co a kde bude vypadat, jak to bude probíhat, kolik kafíček si vypijete, dortíků posnídáte, sklenek flašek vína vypijete a jak to všechno prostě bude super.
Nápad na tento článek mě napadl, když jsem si volila rozvrh na výšku. Na první ročník na výšce, abych byla konkrétní. Ono to totiž není vůbec, ale vůbec jenom tak.


středa 13. září 2017

Jak si vypočítat správně makra

Určitě jste již slyšeli pojem IIFYM ("ifim", "ajaj ef ajem", či jakkoliv jinak to vyslovujete), tedy "if it fits your macros" - "pokud ti to sedí do maker".

Dnešní článek ale nebude jenom o  stylu stravování, nýbrž o důležité části, dá se říci i  základu celé vědy okolo IIFYM.


BÍLKOVINY. SACHARIDY. TUKY. 
Tedy makra.

pondělí 11. září 2017

Proteinové nadýchané palačinky



BUDETE POTŘEBOVAT :
  • 30g špaldové (nebo jakékoliv jiné) mouky
  • 1 vaječný bílek
  • 10g proteinového prášku
  • asi 100ml mléka (podle potřeby více)
  • špetka xantanové gumy
  • můžeme přidat kakao, mák, ..