pátek 9. února 2018

Favoriti za měsíc | leden 2018

Je mi ctí vám představit novou pravidelnou sérii - "Favoriti za měsíc -----" !
A tím, že píšu narovinu pravidelnou, se chci uvázat k tomu, abych opravdu každý měsíc se snažila napsat článek o tom, co jsem vyzkoušela.
Tak pojďme rovnou na to ↓ !


Quest bar proteinové tyčinky nejsou sice žádnou novinkou, ale po dlouhé době jsem je zase přihodila do košíku. Úplně nejlepší jsou, když je dáte na 20 sekund do mikrovlnky.
Pokud jste ještě nezkusili, ihned musíte napravit. Určitě mi dáte za pravdu.

Taky Barebells tyčinky jsou na trhu už nějaký ten pátek. Příchuť čokoláda-kokos už jsem párkrát měla, ale slané arašídy pro mě byly premiérou.
Já, jakožto zapřísáhlý milovník arašídového másla, jsem se jenom rozplývala. DOPORUČUJU !


Někdy na konci listopadu mi došel poslední protein, co jsem měla doma. Nějak jsem neměla potřebu si koupit nový. Tímto narážím na fakt, že protein OPRAVDU nutný není. 
Vhodný je tehdy, když přes den nesníte tolik bílkovin, kolik byste měli. Pokud ale vaše strava tohle splňuje, není žádný důvod proteiny kupovat.

Druhá věc je, že vám protein prostě chutná a rádi tím nahradíte flákotu masa :D. U mě se tyto chutě dost střídají. Někdy bych maso nevyměnila ani za nutelu, a někdy si zase ráda dám i nějakou jinou alternativu.

Ke koupi této značky mě vedla jedna konkrétní věc - touha ochutnat čistě rostlinný protein. Existuje ve dvou variantách -  Nutrisslim Vegan protein příchuť vanilka nebo čokoláda. Já se rozhodla vyzkoušet čokoládu.
Jako první jsem protein využila v pečení, kde obstál na výbornou ! Na recept se můžete určitě těšit.

Samozřejmě jsem jej vyzkoušela i ve formě "šejku". Tady už šlo více poznat, že jde o protein rostlinný. Chuť se trošku liší od klasického proteinu, nemá to sice takový ten "chemický ocásek", za to ale malinký "rostlinný ocásek"
Nic závratného to ale není a dá se říct, že mi protein spíše chutnal, než nechutnal top slovní spojení:D .


Značka Bodylab poslední dobou dobývá československou fitness scénu. A samozřejmě i já jsem se ji rozhodla vyzkoušet.
Nejvíc diskutovanější produkt, který značka prodává, je spalovač. Dle mého ale spalovač rozhodně není nutností a pro běžného středně cvičícího a normálně se stravujícího člověka absolutně nezbytný. Tím ale nechci říct, že jsem úplně proti spalovačům, to určitě ne.
Na toto téma bych mohla sepsat celý článek. 

Teď ale k produktu Zero topping - chocolate flavour. Dřívě jsem vyzkoušela totéž od značky MyProtein, a značka Bodylab mě taktéž nezklamala. 
Co si budeme, nutella to sice není, ale chuť to špatnou nemá :D.


Tady malý update z vysokoškolského života. Co dělat, když není čas a máte hlad ? Sendviče !
A s kuřecím masem a zeleninou (a nějakým tím dresingem #stayhealthy) ?!
Tento chutný pokrm mě nejednou zachránil před utonutím hladem. Dávám 10 bodů z 10 !

5 komentářů:

  1. Po tyčinkách Barebells už dlouuuho pokukuji, ale zatím jsem se neodhodlala :D Syrupy od bodylabu úplně nenávidím. Spousta fitness holek je propagují za zdravé, ale přitom je to jenom chemie, tak být tebou ho používám jenom zřídka ;) Vyzkoušet rostlinný protein bych se asi bála kvůli pachuti :D Zkusila jsem hrachové vločky a to byl hnus xD

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V žádném případě o syrupu neříkám, že je zdravý. Pouze, že chuťově není špatný 😀

      Vymazat
  2. Ty Barebells tyčinky musím někdy zkusit, vypadají skvěle:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Tak te tyčinky musím určite vyskúšať ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat